Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2012 10:41 - Един почти (не)истински случай
Автор: dorian01 Категория: Поезия   
Прочетен: 1508 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Един почти (не)истински случай
Напих се здраво, "все едно... говедо,
у кръчмата на оня дедо Мите
па после бързо хукнах кат"торпедо
да не ме дирят наш"те по нощите.

По пътя аз видях площадец малък
и ми дойде идейка да отдъхна,
та седнах тежко на асфалта гладък
вперил очи към тъмнината мътна.

Умората ми беше тъй жестока,
пиянството пък - истинска несгода,
Че легнах меко до бордюра топъл,
и тутакси заспах като войвода.

А нощем облак тъмен се възнесъл
Порой от него силен се изсипал
И мощни речни вади той донесъл
Та всичките ми дрехи бе разсипал.

Но аз, пиян, си хърках непробуден
Оставяйки водата да ме бори.
И сън сънувах, някакъв си чуден,
как в океана плувам неуморно

А наш"те тръгнали пък да ме търсят,
Звънели те на всичките познати,
Отишли чак на край село по пътя,
Но сякаш бях изчезнал безвъзвратно.

"Леле момчето, к"во ли става с него
У тоя дъжд че "земе да настине,
Па мечка или вълк че го налегнат,
Или айдуците че го настигнат....."

А аз сабале се събудих рано,
подгизнал, тежък, муден, махмурлия,
И бавно се запътих към дома ни,
Навел глава и крачещ кат" кадия.

А пък у нас една сюрия хора
Оплакват ме, и молят се, и думат...
"Не бойте се бре, жив съм!" - им говоря.
Пред смаяните погледи върху ми .
 


Тагове:   село,   един,   случай,   пиян,   истински,


Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dorian01
Категория: Поезия
Прочетен: 322304
Постинги: 193
Коментари: 68
Гласове: 128
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930